Articles, Blog

KID BREAKS LEG ON HILL CLIMB | END OF LARRY MAC JR

KID BREAKS LEG ON HILL CLIMB | END OF LARRY MAC JR


[Helmet Cam Kid] What happened? 2x [Blue Shirt] I couldn’t stop [Blue Shirt] I hit the work bench [ROFLing while talking] Wait did you *inaudible* into the thing? Ha Ha [Blue Shirt] I — uh a hit the key and it turned off. [Uhahuh] Hwait you ,you hit dat? [Blue Shirt] No I almost did *Camera Clicks* **Varoom** Varoom Vromm Vaarooom Ah Sick wiheeeleeee *Cough* Dude don’t run that stop sign! That’s ILLEGAL Almoat shreked it Such vandal It is scientifically proven that shaking your dirt bike makes it go faster. ** Heavy Breathing** Haha, I win Listen closely kids, waving makes you innocent What a happy older gentleman! Unfortunately he couldn’t wave to me because his gout was getting to him. Iwaved tahum 2 I didn’t know if you guys went down that way or not. Ah yeie mahn we ussually dahoo Rips ass Alright, well, uh, which uh onessss he gonna get off on??????? IDEK Look mommy! I can’t do it too Stuck af That’s a mighty fine parking spot. *Said in northerners best attempt at a southern twang.* We’re a gonna tryuh to get himuh to come up a here uh this er hill She’s way deeper in person 😉 Is something gonna happen?orr Eyeuh should pr8bly moose my trike [*BEEEEP BEEPBEEEPBEEP***BEPEPPEPEB] This is a conversation believe it orn ot Uhhh yeaaaa I alvays fudge pop it up Ive never successful ?? at hill clim— Turn your quad off you’ll be able to pop start. Nah Iwon’t. It doesn’t doesn’t — tires are nice You’ll be able to make it 😀 I think you will be able to make it :DD TRy it on my bird dyke You don’t like mhurt dyke? I wanna wreck it>:( Hue won’t hreckit I wanna lay down Lenny already ded He crying laying down I’M NOT IN THE FOOD I’M FIRED UP iF WE DO THIS BIT, IT HAS TO BE A TWELVE A COCK AT NIGHT!? NO IN DA ROOSTER CROW cUZ THEN IAUHBE AT MEH PRIMO TEMPO

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “KID BREAKS LEG ON HILL CLIMB | END OF LARRY MAC JR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *