100 thoughts on “UFC 217: Pre-fight Press Conference

  1. So after all these press conferences Bisping will out-debate GSP to death tomorrow? Cause if it comes to actual fighting skills Bisping has literally no chance

  2. Rose is such trash.. Ghetto boy wannabe wtf is that.. "I aint gotta do shit" Shut up bitch and act proper.. And grow your stupid hair out you dyke

  3. Joanna wins via TKO (second round)
    Cody wins via KO (third round)
    GSP wins via Unanimous Decision

    Show me your picks and what round!

  4. “We’ll see on Saturday night” is the only answer gsp or rose can come up with…. this is a press conference(entertainment) why waste our time.

  5. Chris Weidman – Monster Energy
    Bobby Knuckles – Toyo Tires
    Al Iaquinta – NAVY
    Francis Ngannou – Body Armor

    Daniel Cormier – Popeye's Chicken

    I thought for sure that's what it was gonna say LOL That's what it SHOULD say haha

  6. Cody is so stupid. Talks shit for years about how he "knocked TJ out in sparring", then proves that it was an absolute lie by releasing a video of it LOL

  7. MY Predictions:

    Thompson win via TKO vs Masvidal
    Joanna 1st round win via MURDER vs Rose
    Garbrandt win(Decision or KO) vs Dillashaw
    St-Pierre 2nd round win via Submission vs Michael "The Cunt" Bisping

    Then after Gsp wins, COnor would come out to start a hype between him and GSP.

  8. 25:00 on track to be the biggest year in the companies year, despite Mcgregor not fighting for the UFC this year. Goes to show that no fighter is bigger than the UFC.

  9. Gps the goat doesnt need to talk trash like some other mma fighter he is his own person i love that his that way no need to talk trash just show them that he can beat his opponent to dust

  10. Why do they always bring up Conor? The card is unbelievable, I'm a Conor fan but until he gets into the octagon he can eat shit.

  11. when dana said it was the biggest year in the company's history….lmaoooooo
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  12. George better put on the performance of a lifetime, because he can't sell a fight for shit. The Mr.Miyagi routine only works if you can wipe the floor with your opponent.

  13. FUCKING JOANNA THE TRANNY MUST OF READ RONDA'S BOOK ON HOW TO TELL OTHER PEOPLE THEY ARE NOT READY TO BE CHAMPION HAHAHAHA… WHEN RONDA SAID THE EXACT SAME THING SHE GOT KNOCKED THE FUCK OUT BY HOLLY… KARMA… FAKE TRASH TALK..

  14. I will say Great Card and Bisbing saying "doesn't anyone have any questions for St Pierre? He hasn't been here for four years" was pretty funny..
    One side note Joanna should be prepared. Almost over the top

  15. ive been a fan of bisping sice the ultimate fighter but GSP you show him 514, this is what you stand for. and serve him up a nice hot dish of poutine!!!!!!!!!!! None so Vile

  16. GSP made Bisping his bitch he choked his Limey chump ass out. Once he locked in the rear naked choke Bisping folded like a cheap suit. Bisping kept running his bitch mouth. GSP was so much stronger & had a lot more skills than Bisping. Cody was outclassed by T. J. Joanna's time being dominant ran out. Three belts were and Neeeewwww champion. Tyron critiquing GSP was weak as GSP Will outclass Tyron the chump. GSP whipped Bisping like the bottom 10 ranked fighter he is. Bisping is a fighter that can't whip a top 5 fighter in his weight class. I'd take on MB IN any Jiu-Hitsu event around. Let this Limey bastard come to the ADDC anytime & guys like me would choke him out. I've personally told him that he's a LOUDMOUTH chump that can't deal with us top 5 in Jiu-Jitsu. He'd easily be choked out or put in a leg lock or choke where he'd be easily be taken out. He talks like he can whip anyone in the crowd. Bisping knows whom I am & I'd easily defeat him in any one vs one Jiu-Jitsu match. I'd like to spar with him & put him to sleep on the canvas. Bisping's right eye continues to close up. He'd need an eye patch after he stepped up to me as he continues to insult the crowd & say he'd kick all of our asses. I'd dominate his arse either just stand up or much less a full MMA fight. Bring it Bisping I'll whip your arse bitch. Just contact me coward.

  17. Bisping got choked out haha what a fucking a tool. If youre a bisping fan than you're just a loser. The guy acts like a child making fun of someone's accent? What kind of grown man does that? Fucking tool got choked.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *